TIK, projekty, tablety w nauczaniu angielskiego.

środa, 15 marca 2017

2nd conditional- "If you were a sailboat"

If you were a sailboat - Katie Melua (the song is from 2:00)
If you were a sailboat with lyrics

"If You Were A Sailboat"
 If you were a cowboy, I would trail you,
 If you were a piece of wood, I'd nail you to the floor.
 If you were a sailboat, I would sail you to the shore.
 If you were a river, I would swim you,
 If you were a house, I would live in you all my days.
 If you were a preacher, I'd begin to change my ways.

 Sometimes I believe in fate,
 But the chances we create,
 Always seem to ring more true.
 You took a chance on loving me,
 I took a chance on loving you.

 If I was in jail, I know you'd spring me
 If I was a telephone, you'd ring me all day long
 If I was in pain, I know you'd sing me soothing songs.

 Sometimes I believe in fate,
 But the chances we create
 Always seem to ring more true.
 You took a chance on loving me,
 I took a chance on loving you.

 If I was hungry, you would feed me
 If I was in darkness, you would lead me to the light
 If I was a book, I know you'd read me every night

 If you were a cowboy, I would trail you.
 If you were a piece of wood, I'd nail you to the floor.
 If you were a sailboat, I would sail you to the shore.

 If you were a sailboat, I would sail you to the shore.

Gdybyś był kowbojem ,
to mogłabym iść Twoim tropem ...
Gdybyś był kawałkiem drewna ,
mogłabym przybić Cię do podłogi...
Gdybyś był żaglówką ,
popłynęłabym Tobą do brzegu...

Gdybyś był rzeką,
mogłabym Cię przepłynąć...
Gdybyś był domem ,
zamieszkałabym w Tobie ...
do końca moich dni ,
Gdybyś był kaznodzieją...
zaczęłabym zmieniać swoje drogi...

Czasem wierzę w przeznaczenie ,
Choć możliwości jakie stwarzamy...
zawsze wydają się bliższe prawdy ,
Ty zaryzykowałeś kochając mnie ,
Ja zaryzykowałam kochając Ciebie...

Gdybym była w więzieniu ,
wiem że uwolniłbyś mnie...
Gdybym była telefonem ,
Wiem, że dzwoniłbyś mną przez cały dzień
Gdybym cierpiała, wiem ,
że śpiewałbyś mi kojące piosenki...

Czasem wierzę w przeznaczenie ,
Choć możliwości jakie stwarzamy...
zawsze wydają się bliższe prawdy,
Ty zaryzykowałeś kochając mnie...
Ja zaryzykowałam kochając Cię ,

Gdybym była głodna ,
nakarmiłbyś mnie...
Gdybym była w ciemności ,
poprowadziłbyś mnie do światła...
Gdybym była książką , wiem,
że czytałbyś mnie co wieczór...

Gdybyś był kowbojem ,
to mogłabym iść Twoim tropem...
Gdybyś był kawałkiem drewna,
mogłabym przybić Cię do podłogi...
Gdybyś był żaglówką ,
popłynęłabym Tobą do brzegu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz